Nya Bilia

Nya Bilia

Nya Bilia

Workshop
Varmärkesstrategi
Varumärkesplattform
Varumärkesarkitektur
Identitet
Brand book
Förändringsprocesser
Film

Biliakoncernen har till stor del växt genom förvärv, vilket gjort såväl bolagsstruktur som identitet spretig. Tillsammans med vår uppdragsgivare har vi tagit ett samlat grepp kring bolag och erbjudanden i syfte att leverera en enhetlig upplevelse kring varumärket.

Resultatet är en visionsplattform som rymmer hela koncernen och sträcker sig bortom landsgränserna. Genom en tydlig varumärkesarkitektur och med hänsyn till generalagenternas riktlinjer kan Bilia kommunicera enhetligt oavsett marknad och kanal.

Uppslag_1920px
toppbild
B-1000px
Coffee_1000px
Billboard_1920px
Color_1920px
Manual_1600px
Verkstad_800px
Verkstadsmiljo_900px
Manual_1800px
Typography_1920px
Book
Tape_800px
Signage2_1000px
Dackhotell_1600px
Verkstad2_900px
Poster_1920px

Vill du veta mer om projektet? Hör av dig till oss!

Johanna_1080x1512_SRGB_Compressed
Johanna Hellmér Wiberg
VD
Hannes_1080x1512_SRGB_Compressed
Hannes Dahl
CD / Copywriter

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och talangfulla medarbetare. Hör av dig till Johanna!

Back to top Arrow