>

 STIHL

 STIHL

 STIHL

 STIHL

STIHL Academy

STIHL Academy

STIHL Academy

STIHL Academy

STIHL Academy

Varumärkesstrategi
Förändringsprocesser
Varumärkesarkitektur
Kommunikationskoncept
Namn & Identitet
Interaktionsdesign / UX
Implementering
Konferenser
Digital strategi
Utbildningsmaterial
Film

Varumärkesstrategi
Förändringsprocesser
Varumärkesarkitektur
Kommunikationskoncept
Namn & Identitet
Interaktionsdesign / UX
Digital strategi
Utbildning
Film

Varumärkesstrategi
Förändringsprocesser
Varumärkesarkitektur
Kommunikationskoncept
Namn & Identitet
Interaktionsdesign / UX
Digital strategi
Utbildning
Film

Varumärkesstrategi
Förändringsprocesser
Varumärkesarkitektur
Kommunikationskoncept
Namn & Identitet
Interaktionsdesign / UX
Digital strategi
Utbildning
Film
Varumärkesstrategi
Förändringsprocesser
Varumärkesarkitektur
Kommunikationskoncept
Namn & Identitet
Interaktionsdesign / UX
Implementering
Konferenser
Digital strategi
Utbildningsmaterial
Film

Varje produkt som lämnar STIHLs fabrik är noggrant utvecklad för att tåla tuffa påfrestningar varje dag. Men för att ge sina kunder bästa möjliga upplevelse av sin maskin, krävs att även återförsäljarna har rätt kunskaper om produkterna de säljer.

I nära samarbete med kunden och andra samarbetspartners utvecklade vi utbildningskonceptet STIHL Academy, som ger återförsäljarna fördjupade kunskaper kring produkterna samt tips och råd på hur de kan öka servicegraden mot sina kunder. Konceptet bygger på en digital plattform där varje återförsäljare, individuellt och som grupp, kan botanisera bland kurser och material för att höja kunskapsnivån och därmed också sitt erbjudande.

Varje produkt som lämnar STIHL fabrik är noggrant utvecklad för att tåla tuffa påfrestningar varje dag. Men för att ge sina kunder bästa möjliga upplevelse av sin maskin, krävs att även återförsäljarna har rätt kunskaper om produkterna de säljer.

I nära samarbete med kunden utvecklade vi utbildningskonceptet STIHL Academy, som ger återförsäljarna fördjupade kunskaper kring produkterna samt tips och råd på hur de kan öka servicegraden mot sina kunder. Konceptet bygger på en digital plattform där varje återförsäljare, individuellt och som grupp, kan botanisera bland kurser och material för att höja kunskapsnivån och därmed också sitt erbjudande.

Varje produkt som lämnar STIHL fabrik är noggrant utvecklad för att tåla tuffa påfrestningar varje dag. Men för att ge sina kunder bästa möjliga upplevelse av sin maskin, krävs att även återförsäljarna har rätt kunskaper om produkterna de säljer.

I nära samarbete med kunden utvecklade vi utbildningskonceptet STIHL Academy, som ger återförsäljarna fördjupade kunskaper kring produkterna samt tips och råd på hur de kan öka servicegraden mot sina kunder. Konceptet bygger på en digital plattform där varje återförsäljare, individuellt och som grupp, kan botanisera bland kurser och material för att höja kunskapsnivån och därmed också sitt erbjudande.

Varje produkt som lämnar STIHL fabrik är noggrant utvecklad för att tåla tuffa påfrestningar varje dag. Men för att ge sina kunder bästa möjliga upplevelse av sin maskin, krävs att även återförsäljarna har rätt kunskaper om produkterna de säljer.

I nära samarbete med kunden utvecklade vi utbildningskonceptet STIHL Academy, som ger återförsäljarna fördjupade kunskaper kring produkterna samt tips och råd på hur de kan öka servicegraden mot sina kunder. Konceptet bygger på en digital plattform där varje återförsäljare, individuellt och som grupp, kan botanisera bland kurser och material för att höja kunskapsnivån och därmed också sitt erbjudande.

Varje produkt som lämnar STIHLs fabrik är noggrant utvecklad för att tåla tuffa påfrestningar varje dag. Men för att ge sina kunder bästa möjliga upplevelse av sin maskin, krävs att även återförsäljarna har rätt kunskaper om produkterna de säljer.

I nära samarbete med kunden och andra samarbetspartners utvecklade vi utbildningskonceptet STIHL Academy, som ger återförsäljarna fördjupade kunskaper kring produkterna samt tips och råd på hur de kan öka servicegraden mot sina kunder. Konceptet bygger på en digital plattform där varje återförsäljare, individuellt och som grupp, kan botanisera bland kurser och material för att höja kunskapsnivån och därmed också sitt erbjudande.

STIHL_Academy_Digitala_Kurser
STIHL_Academy_Pärm
STIHL_Academy_Mobilvy

Relaterade projekt

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare.
Hör av dig till johanna@startcommunication.com

Vill du jobba hos oss? Skicka in din ansökan här

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och talangfulla medarbetare.
Hör av dig till johanna@startcommunication.com

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare. Hör av dig till johanna@startcommunication.com

Vill du jobba hos oss?
Skicka in din ansökan här

Kontakta oss
Kaserntorget 6 
411 18 Göteborg
031-755 88 00

Kontakta oss
Kaserntorget 6 
411 18 Göteborg
031-755 88 00

Meny
Våra jobb

Om oss
Nyheter
Kontakt

Meny
Våra jobb

Om oss
Nyheter
Kontakt

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

MM_Member_Vit

© 2019 Start Communication
Integritetspolicy

© 2019 Start Communication
Integritetspolicy

© 2019 Start Communication
Integritetspolicy

© 2019 Start Communication
Integritetspolicy