Gilda Liljeblad

Gilda Liljeblad

Gilda Liljeblad

Gilda Liljeblad

Gilda Liljeblad

Makeover och relansering

Makeover och relansering

Makeover och relansering

Makeover och relansering

Makeover och relansering

Varumärkesstrategi
Visuell identitet
Förpackningsdesign
Webbutveckling
E-handel
UX/UI

Varumärkesstrategi
Visuell identitet
Förpackningsdesign
Webbutveckling
E-handel
UX/UI

Varumärkesstrategi
Visuell identitet
Förpackningsdesign
Webbutveckling
E-handel
UX/UI
Varumärkesstrategi
Visuell identitet
Förpackningsdesign
Webbutveckling
E-handel
UX/UI

Entreprenören Gilda Liljeblad är något av en veteran på den svenska hudvårdsmarknaden. Dock skulle det ta över 40 år innan hon satte sitt namn på en komplett produktserie. På en marknad som ofta styrs av ytlighet och osunda ideal, har Gilda Liljeblad alltid lutat sig mot forskning, samarbetat med hudterapeuter och framhävt naturlig skönhet.

Inför lanseringen av den egna hudvårdserien fick vi förtroendet att ta fram varumärkesstrategi, grafisk identitet och förpackningsdesign som ska spegla företagets värderingar.

Entreprenören Gilda Liljeblad är något av en veteran på den svenska hudvårdsmarknaden. Dock skulle det ta över 40 år innan hon satte sitt namn på en komplett produktserie. På en marknad som ofta styrs av ytlighet och osunda ideal, har Gilda Liljeblad alltid lutat sig mot forskning, samarbetat med hudterapeuter och framhävt naturlig skönhet.

Inför lanseringen av den egna hudvårdserien fick vi förtroendet att ta fram varumärkesstrategi, grafisk identitet och förpackningsdesign som ska spegla företagets värderingar.

Entreprenören Gilda Liljeblad är något av en veteran på den svenska hudvårdsmarknaden. Dock skulle det ta över 40 år innan hon satte sitt namn på en komplett produktserie. På en marknad som ofta styrs av ytlighet och osunda ideal, har Gilda Liljeblad alltid lutat sig mot forskning, samarbetat med hudterapeuter och framhävt naturlig skönhet.

Inför lanseringen av den egna hudvårdserien fick vi förtroendet att ta fram varumärkesstrategi, grafisk identitet och förpackningsdesign som ska spegla företagets värderingar.

Entreprenören Gilda Liljeblad är något av en veteran på den svenska hudvårdsmarknaden. Dock skulle det ta över 40 år innan hon satte sitt namn på en komplett produktserie. På en marknad som ofta styrs av ytlighet och osunda ideal, har Gilda Liljeblad alltid lutat sig mot forskning, samarbetat med hudterapeuter och framhävt naturlig skönhet.

Inför lanseringen av den egna hudvårdserien fick vi förtroendet att ta fram varumärkesstrategi, grafisk identitet och förpackningsdesign som ska spegla företagets värderingar.

Entreprenören Gilda Liljeblad är något av en veteran på den svenska hudvårdsmarknaden. Dock skulle det ta över 40 år innan hon satte sitt namn på en komplett produktserie. På en marknad som ofta styrs av ytlighet och osunda ideal, har Gilda Liljeblad alltid lutat sig mot forskning, samarbetat med hudterapeuter och framhävt naturlig skönhet.

Inför lanseringen av den egna hudvårdserien fick vi förtroendet att ta fram varumärkesstrategi, grafisk identitet och förpackningsdesign som ska spegla företagets värderingar.

gilda_no5-1
gilda_1
gilda_2
gilda_web
GILDA_FEMALE_1080x1080
GILDA_WEBSHOP_1080x1080
gilda_katalog-1

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och talangfulla medarbetare. Hör av dig till Johanna!

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och talangfulla medarbetare. Hör av dig till Johanna!

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och talangfulla medarbetare. Hör av dig till Johanna!

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och talangfulla medarbetare. Hör av dig till Johanna!

Kontakta oss
Kaserntorget 6 
411 18 Göteborg
031-755 88 00

Kontakta oss
Kaserntorget 6 
411 18 Göteborg
031-755 88 00

Meny
Våra jobb

Om oss
Nyheter
Kontakt

Meny
Våra jobb

Om oss
Nyheter
Kontakt

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

Proud member of
More Alliance

Integritetspolicy

Integritetspolicy

Integritetspolicy