InterEast

InterEast

InterEast

InterEast

InterEast

Färgstark logistik

Färgstark logistik

Färstark logistik

Färgstark logistik

Färgstark logistik

Visuell identitet

Visuell identitet

Visuell identitet

Visuell identitet
Visuell identitet

Familjeföretaget InterEast var i behov av en ny visuell identitet som bättre skulle spegla verksamhetens kultur och värderingar. En kultur som präglas av en god miljöpolicy och vikten av allas lika värde.

Den nya identiteten baseras på en stark symbol som utgår från företagets initialer och som ska bygga intern stolthet och gemenskap. Denna kompletterades med en modern och inbjudande typografi samt en uppdatering av tidigare färgpalett för att bibehålla igenkänning och skapa ett mer samtida uttryck.

Familjeföretaget InterEast var i behov av en ny visuell identitet som bättre skulle spegla verksamhetens kultur och värderingar. En kultur som präglas av en god miljöpolicy och vikten av allas lika värde.

Den nya identiteten baseras på en stark symbol som utgår från företagets initialer och som ska bygga intern stolthet och gemenskap. Denna kompletterades med en modern och inbjudande typografi samt en uppdatering av tidigare färgpalett för att bibehålla igenkänning och skapa ett mer samtida uttryck.

Familjeföretaget InterEast var i behov av en ny visuell identitet som bättre skulle spegla verksamhetens kultur och värderingar. En kultur som präglas av en god miljöpolicy och vikten av allas lika värde.

Den nya identiteten baseras på en stark symbol som utgår från företagets initialer och som ska bygga intern stolthet och gemenskap. Denna kompletterades med en modern och inbjudande typografi samt en uppdatering av tidigare färgpalett för att bibehålla igenkänning och skapa ett mer samtida uttryck.

Familjeföretaget InterEast var i behov av en ny visuell identitet som bättre skulle spegla verksamhetens kultur och värderingar. En kultur som präglas av en god miljöpolicy och vikten av allas lika värde.

Den nya identiteten baseras på en stark symbol som utgår från företagets initialer och som ska bygga intern stolthet och gemenskap. Denna kompletterades med en modern och inbjudande typografi samt en uppdatering av tidigare färgpalett för att bibehålla igenkänning och skapa ett mer samtida uttryck.

Familjeföretaget InterEast var i behov av en ny visuell identitet som bättre skulle spegla verksamhetens kultur och värderingar. En kultur som präglas av en god miljöpolicy och vikten av allas lika värde.

Den nya identiteten baseras på en stark symbol som utgår från företagets initialer och som ska bygga intern stolthet och gemenskap. Denna kompletterades med en modern och inbjudande typografi samt en uppdatering av tidigare färgpalett för att bibehålla igenkänning och skapa ett mer samtida uttryck

Logotyp_Overview
Type_2
Lastbil_Sida
Red_InterEast
Lastbil_Hytt
Container
Brevpapper
Visitkort
Poster_V2

Relaterade projekt

Relaterade projekt

rp-bilia
rp-exceed

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och kollegor.
Hör av dig till johanna@startcommunication.com

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och kollegor.
Hör av dig till johanna@startcommunication.com

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och kollegor.
Hör av dig till johanna@startcommunication.com

Vi är alltid på jakt efter modiga kunder
och kollegor. 
Hör av dig till Johanna

Kontakta oss
Kaserntorget 6 
411 18 Göteborg
031-755 88 00

Kontakta oss
Kaserntorget 6 
411 18 Göteborg
031-755 88 00

Meny
Våra jobb

Om oss
Nyheter
Kontakt

Meny
Våra jobb

Om oss
Nyheter
Kontakt

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

Följ oss på
Facebook
LinkedIn

MM_Member

© 2019 Start Communication
Integritetspolicy

© 2019 Start Communication
Integritetspolicy

© 2019 Start Communication
Integritetspolicy

© 2019 Start Communication
Integritetspolicy