Visuell identitet
Visuell identitet
Visuell identitet
Familjeföretaget InterEast var i behov av en ny visuell identitet som bättre skulle spegla verksamhetens kultur och värderingar. En kultur som präglas av en god miljöpolicy och vikten av allas lika värde.
Den nya identiteten baseras på en stark symbol som utgår från företagets initialer och som ska bygga intern stolthet och gemenskap. Denna kompletterades med en modern och inbjudande typografi samt en uppdatering av tidigare färgpalett för att bibehålla igenkänning och skapa ett mer samtida uttryck.
Familjeföretaget InterEast var i behov av en ny visuell identitet som bättre skulle spegla verksamhetens kultur och värderingar. En kultur som präglas av en god miljöpolicy och vikten av allas lika värde.
Den nya identiteten baseras på en stark symbol som utgår från företagets initialer och som ska bygga intern stolthet och gemenskap. Denna kompletterades med en modern och inbjudande typografi samt en uppdatering av tidigare färgpalett för att bibehålla igenkänning och skapa ett mer samtida uttryck.
Familjeföretaget InterEast var i behov av en ny visuell identitet som bättre skulle spegla verksamhetens kultur och värderingar. En kultur som präglas av en god miljöpolicy och vikten av allas lika värde.
Den nya identiteten baseras på en stark symbol som utgår från företagets initialer och som ska bygga intern stolthet och gemenskap. Denna kompletterades med en modern och inbjudande typografi samt en uppdatering av tidigare färgpalett för att bibehålla igenkänning och skapa ett mer samtida uttryck.
Familjeföretaget InterEast var i behov av en ny visuell identitet som bättre skulle spegla verksamhetens kultur och värderingar. En kultur som präglas av en god miljöpolicy och vikten av allas lika värde.
Den nya identiteten baseras på en stark symbol som utgår från företagets initialer och som ska bygga intern stolthet och gemenskap. Denna kompletterades med en modern och inbjudande typografi samt en uppdatering av tidigare färgpalett för att bibehålla igenkänning och skapa ett mer samtida uttryck.
Familjeföretaget InterEast var i behov av en ny visuell identitet som bättre skulle spegla verksamhetens kultur och värderingar. En kultur som präglas av en god miljöpolicy och vikten av allas lika värde.
Den nya identiteten baseras på en stark symbol som utgår från företagets initialer och som ska bygga intern stolthet och gemenskap. Denna kompletterades med en modern och inbjudande typografi samt en uppdatering av tidigare färgpalett för att bibehålla igenkänning och skapa ett mer samtida uttryck
Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och talangfulla medarbetare. Hör av dig till Johanna
Kontakta oss
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg
+46 31 755 88 00
Kontakta oss
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg
031-755 88 00
Kontakta oss
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg
031-755 88 00
Kontakta oss
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg
+46 31 755 88 00
Proud member of
More Alliance