Varumärkesstrategi
Förändringsprocesser
Varumärkesarkitektur
Kommunikationskoncept
Namn & Identitet
Interaktionsdesign / UX
Implementering
Konferenser
Digital strategi
Utbildningsmaterial
Film
Varumärkesstrategi
Förändringsprocesser
Varumärkesarkitektur
Kommunikationskoncept
Namn & Identitet
Interaktionsdesign / UX
Digital strategi
Utbildning
Film
Varumärkesstrategi
Förändringsprocesser
Varumärkesarkitektur
Kommunikationskoncept
Namn & Identitet
Interaktionsdesign / UX
Digital strategi
Utbildning
Film
Varje produkt som lämnar STIHLs fabrik är noggrant utvecklad för att tåla tuffa påfrestningar varje dag. Men för att ge sina kunder bästa möjliga upplevelse av sin maskin, krävs att även återförsäljarna har rätt kunskaper om produkterna de säljer.
I nära samarbete med kunden och andra samarbetspartners utvecklade vi utbildningskonceptet STIHL Academy, som ger återförsäljarna fördjupade kunskaper kring produkterna samt tips och råd på hur de kan öka servicegraden mot sina kunder. Konceptet bygger på en digital plattform där varje återförsäljare, individuellt och som grupp, kan botanisera bland kurser och material för att höja kunskapsnivån och därmed också sitt erbjudande.
Varje produkt som lämnar STIHL fabrik är noggrant utvecklad för att tåla tuffa påfrestningar varje dag. Men för att ge sina kunder bästa möjliga upplevelse av sin maskin, krävs att även återförsäljarna har rätt kunskaper om produkterna de säljer.
I nära samarbete med kunden utvecklade vi utbildningskonceptet STIHL Academy, som ger återförsäljarna fördjupade kunskaper kring produkterna samt tips och råd på hur de kan öka servicegraden mot sina kunder. Konceptet bygger på en digital plattform där varje återförsäljare, individuellt och som grupp, kan botanisera bland kurser och material för att höja kunskapsnivån och därmed också sitt erbjudande.
Varje produkt som lämnar STIHL fabrik är noggrant utvecklad för att tåla tuffa påfrestningar varje dag. Men för att ge sina kunder bästa möjliga upplevelse av sin maskin, krävs att även återförsäljarna har rätt kunskaper om produkterna de säljer.
I nära samarbete med kunden utvecklade vi utbildningskonceptet STIHL Academy, som ger återförsäljarna fördjupade kunskaper kring produkterna samt tips och råd på hur de kan öka servicegraden mot sina kunder. Konceptet bygger på en digital plattform där varje återförsäljare, individuellt och som grupp, kan botanisera bland kurser och material för att höja kunskapsnivån och därmed också sitt erbjudande.
Varje produkt som lämnar STIHLs fabrik är noggrant utvecklad för att tåla tuffa påfrestningar varje dag. Men för att ge sina kunder bästa möjliga upplevelse av sin maskin, krävs att även återförsäljarna har rätt kunskaper om produkterna de säljer.
I nära samarbete med kunden och andra samarbetspartners utvecklade vi utbildningskonceptet STIHL Academy, som ger återförsäljarna fördjupade kunskaper kring produkterna samt tips och råd på hur de kan öka servicegraden mot sina kunder. Konceptet bygger på en digital plattform där varje återförsäljare, individuellt och som grupp, kan botanisera bland kurser och material för att höja kunskapsnivån och därmed också sitt erbjudande.
Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och talangfulla medarbetare. Hör av dig till Johanna!
Kontakta oss
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg
+46 31 755 88 00
Kontakta oss
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg
031-755 88 00
Kontakta oss
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg
031-755 88 00
Kontakta oss
Kaserntorget 6
411 18 Göteborg
+46 31 755 88 00
Proud member of
More Alliance