STIHL

Sveriges Fulaste Trädgård

Varumärkesstrategi
UX/UI
Digital strategi
Sociala medier
Kampanj

Robotgräsklippare är en produktkategori som tilltalar människor som, tvärtemot vad man kanske tror, varken har tid eller intresse att sköta sin trädgård. Detta gör att deras trädgårdar ofta ser ut därefter.

För att lansera en uppdaterad modell av robotgräsklipparen iMow lät vi människor tävla om vems trädgård som var i allra störst behov av hjälp. I potten låg inte bara en ny iMow, utan även en total make-over av hela sin trädgård.

Vill du veta mer om projektet? Hör av dig till oss!

Marie_1080x1512_SRGB_Compressed
Marie Karlsson
Kundansvarig strateg
Hannes_1080x1512_SRGB_Compressed
Hannes Dahl
CD / Copywriter

Vi är alltid på jakt efter modiga uppdragsgivare och talangfulla medarbetare. Hör av dig till Johanna!

Back to top Arrow