Varumärkesstrategi
Visuell identitet
Förpackningsdesign
Webbutveckling
E-handel
UX/UI
Entreprenören Gilda Liljeblad är något av en veteran på den svenska hudvårdsmarknaden. Dock skulle det ta över 40 år innan hon satte sitt namn på en komplett produktserie. På en marknad som ofta styrs av ytlighet och osunda ideal, har Gilda Liljeblad alltid lutat sig mot forskning, samarbetat med hudterapeuter och framhävt naturlig skönhet.
Inför lanseringen av den egna hudvårdserien fick vi förtroendet att ta fram varumärkesstrategi, grafisk identitet och förpackningsdesign som ska spegla företagets värderingar.
Entreprenören Gilda Liljeblad är något av en veteran på den svenska hudvårdsmarknaden. Dock skulle det ta över 40 år innan hon satte sitt namn på en komplett produktserie. På en marknad som ofta styrs av ytlighet och osunda ideal, har Gilda Liljeblad alltid lutat sig mot forskning, samarbetat med hudterapeuter och framhävt naturlig skönhet.
Inför lanseringen av den egna hudvårdserien fick vi förtroendet att ta fram varumärkesstrategi, grafisk identitet och förpackningsdesign som ska spegla företagets värderingar.